wtorek, 15 lutego 2011

Heloł ! Zu_x3

Heeiii Kochani ^^ . Przepraszaaaam , że mnie nie było wgl to kocham was wszystkich xD . nje no bez zartow....
Pytanko komuś metke czy reklame albo jakieś pytania , a tak wgl to jak wam mineły walentynki . dla wszystkich duży dedyk ! To takie malutkie wynagrodzenie za to ze mnie nie było.Ahh .^ ^ . Pisać w komentarzach ;* Pozdrawiam Zu.x3

1 komentarz:

  1. Bez urazy, ale już mnie bardzo denerwuje czekanie na metamorfozę ;// Ja już ponad miesiąc lub więcej czekam na metamorfozę !! To już przesada ;/ Jeżeli nie chcesz zrobić mi metamorfozy to napisz, że nie zrobisz a ja nie będę musiała czekać i codziennie patrzeć tu z nadzieją, że w końcu się tu pojawi -.-
    TorrentSA

    OdpowiedzUsuń