poniedziałek, 31 stycznia 2011

Heiiii.!. : D

Heeii.
Dlugo mnie nie bylo...ii przepraszam ale mialam maly pobyt w szpitalu :d .
Teraz chcialabym,,,zamienic sie w osobe surowa i bardzo krytyczna bez wzgledu na to kto kim jest . xD.
 hihi.Dobra zaczniemy od waszej faworytyki Agniieszki91 . :d oceniam tylko twarze dollek   Agnieszka...Hmm..Wszytko ok tylko te rzesy sa okropne a klipsy szkoda gadac...;/
Musze isc chamy mnie wyganiaja xD dokoncze jutro . Kocham was paa. :*

piątek, 28 stycznia 2011

Bardzo mi przykro, ale...

... nie będę pisać na blogu przez 2 dni, może jeszcze dzisiaj coś klinke, ale to raczej mało prawdopodobne. Już mówię dlaczego, dlatego, że uczę się do Must Be The Music ... Mam nadzieję, że mi wybaczycie spóźnione metamorfozy i tak dalej. Spróbuję dzisiaj jeszcze coś napisać. : )

czwartek, 27 stycznia 2011

Konkurs na bloggera/kę i graficiarza bloga !!

Otóż, Hzanilka zrezygnowała, a laleczka_20 - nie wiem co z nią jest ;/ ogłaszam konkurs na bloggera/kę bloga, trzeba się zgłosić w komentarzu i odpowiedzieć na następujące pytania :
1. Przedstaw się. ( Imię, nick na SD )
2. Napisz czemu chcesz z nami pisać bloga.
3. Czy robisz błędy ort. ( xd )
4. Wyślij na adres E-mail ( Podam jak napiszesz na GG ) jakieś screeny, np. Jakiejś MeDoll, czy metamorfozy
: )

To u góry na bloggera/kę, a pod dołem na graficiarza .

1. Przedstaw się. ( Imię, nick na SD )
2. Napisz czemu chcesz zostać naszym graficiarzem.
3.Wyślij na adres E-mail ( Podam jak napiszesz na GG ) jakiś nagłówek zrobiony przez Ciebie.

: D

Wiele osób pytało mnie czy mam GG. Tak mam, oto nr. :



                         23802151 


                               : )

Metamorfoza ZuziaRockGirl

PRZED : Tutaj nie mam zastrzeżeń, ale i tak zrobię swoją wersję xD - 5/5















PO : Zmieniłam tylko włosy i kolczyki, chociaż na 100 % nie jestem zadowolona z tego co zrobiłam ;/














PRZED : Moim zdaniem ta sukienka jest brzydka, ale pasuje cała całość do nie, a ona do całości, więc 5/5















Ocena : 10/10 = 6

środa, 26 stycznia 2011

Metamorfoza tigger1900

Otóż to... Boże, od jakiego wyrazu zaczynam xD Ok, ok, przechodzę do rzeczy, dzisiaj miałam więcej zleceń na metamorfozy, ale niestety pojechałam z bratem do kina i nie zrobiłam wszystkich, ale jutro rano wcześnie wstaję i nadrabiam zaległości, ale to nie koniec nowości ( jakie rymy xD ) teraz zademonstruję Wam metamorfozę mojego dzieła na którą się uwzięła właścicielka tej oto Dollki tigger1900 ( a to się już nie rymuje : ( )

Ok, pokazuję metamorfozę :

 PRZED: MeDoll wygląda przeciętnie, tak, tak.. nie wiem jak to nazwać ; / 4/5
PO : Tak właściwie to wybierałam ubrania pierwsze z brzegu, ale wydaje mi się, że wygląda ładnie xDD Najbardziej mi się w tym stroju podoba ten żółty paseczek z kokardką.
 PRZED : To taki najczęściej spotykany wyraz twarzy na SD, te usta, te oczy i ten nos, ale cóż, wszystko wygląda gitezik majonezik xDD - 5/5
PO : Nie miałam zamiaru używać tej czerwonej kredki do oczu, gdyż nie jest ona za ładna, więc standard, nałożyłam sam tusz do rzęs, zmieniłam kolor włosów, fryzurę, dodałam czarne kolczyki i czerwoną kokardę, moim zdaniem wygląda to prześlicznie ; ))

MK !

Otóż, dzisiejszy konkurs :

1. Z jakiego filmu/bajki jest ten tekst : "Zostawiasz nas na pastwę tego !? Bez Urazy ... " "Nie no, spoko, ja się z tym zgadzam " - 5sd
2. Ilu w bajce MegaMocny było Super Bohaterów ? ( Podpowiedź : Na początku, tak jakby w środku filmu i pod koniec ) - 5sd
3. Ilu było bohaterów i jak się nazywali w bajce MegaMocny ? - 5sd
Piszecie nr. pyt. i odpowiedź, np. pyt. 1 i treść . Łącznie można wygrać 15 sd, można odpowiadać na 3 pytania.

Metka All95day + ocena.by.Zu.x3

Przed.:Ta koszulka z anglii(z symbolem anglii*)..Jest kiczowata.reszta spk .  
Po:Jakos takos,jak sie pdoba to ciesze sie :),jak nie to przykro mi . :c

Przed:Spoko.tylko kolczykii.Blee.xD
Po:Straaaaasznie mi sie podoba.!!!.xD.Tylko nie pasuje do ubioru ale pieknie .xd  

Metka CandyAda.+ocena.by Zu.x3

Przed:Wiesz ladnie,naprawde ladnie tylko do tych spodni radzilabym obcisle koszulki :). 
Po:Zauwazylam iz twoja doll ma kraglosci :D.Wiec nie moglam sobie pozwolic na spodni gdyz wygladalabys jak beczka xd.Osobiscie uwazam iz jakos mi ta metamorfoza nie wyszla,Przepraszam mocno i pozdrawiam.Zu.x3

Przed:Wiesz co..za duzo tu kolorow jak jakas szczesliwa tecza dla dzieci xD.tak to wszystko ok tylko kolor fryz moglabys zmienic.:).
Po:Wiem , wiem nuudno.xd.Ale chcialam troszke elgancko.ten pieprzyk dodaje ci takiego .no em no kurde no z pieprzykiem poprostu ' sexi ' xD.Nic nie zmienilam dodalam kolczyki kola.podkreslilam dol oczu kredka do oczu  a gore pomalowalam na ciemny braz :D.a kolor wlosow przypomina lekka miedz tylko taka inna.xd.Przepraszam jezeli sie nie podoba.

Metka Gigt45+ocena :D.By Zu.x3

Hey Kochani *.*.!!.
Gigt45 prosze oto metka.^ ^
 Po:chcialam troszke mieszac pomieszalam styl elegancki z takim troszke mniej eleganckim.xD.Dobra kolory przewodniczace to czenr z czerwienia.^^.Nie mialas innych butow.ale probowalam cos tam ..em rekawiczki daja tak zwanego '' pazura '' do ubioru :D.dalam tez beret ktory rozni sie od wszystkiego ale mi sie podoba ;p. 
przed: Em,nie badz zla ale jest troszke wiesniacko ; / .Wiesniacki kapelusz ktory nie pasuje do niczego.Bluzka ujedzie,,,; / ..dol ladny poniewaz ladnie podkreslony dzieki spodniom ten caly ubior jako tako sie trzyma oraz plaszczowi ale reszta.Stanowczo radze ci NIE.!



Po:czerwone wlosy . Mrah,kocham ten kolor oraz pasuje do chusty ^^.Warkocz daje to iz w moim make up'ie nie jest nudno.aa swiecacy makijaz.oraz percing..usta nie sa zachwycajace poniewaz nie masz za duzo szminek ; /....No ale :D.Mi sie tam podoba.
Przed:Nuuuuuudaaaaaaaaaaa.....-.-.wszystko ladnie pieknie.ale tu wieje nuda.:c.Moglas chociaz jakis wystrzalowy dodatek dac ^ ^.nawet jakas glupia kokardke ;p.Wroc poprawka kokardki nie sa glupie xD. 

wtorek, 25 stycznia 2011

Sory...

Przykro mi, że nie umiecie docenić mojej ciężkiej pracy... Cóż, mogę się przyznać : " Czasem zadarzy sie, że zrobię błąd, a niestety mam taki komputer, że nie podkreśla błędów ". - Zadowoleni ?!  Publicznie wystarczy ? Ale do tego, że nie umiem robic metamorfoz.. co to to nie ! To nie jest moja wina, że jakaś osoba jeszcze nie miała SS, a poprosiła o metamorfozę i nie ma dobrych ubrań, wybieram takie, aby jak najbardziej pasowały... -.-

P.S - Nie mam zamiaru zamykac bloga, po tym jak ktoś mówi, że powinnam zamknąć bloga... Jest to MOJA ! I wyłącznie MOJA decyzja ! -.-

   Dzięki za uwagę -.-

Hai ^ ^

Hey,jestem Zuzia i jestem wspolwlascicielka bloga :3...Witam was,bede pelnic podobna funkcje do Zuzi..Jak macie jakies pytania to piszcie na drugiego emaila.:ashley31@o2.pl.

niedziela, 23 stycznia 2011

Zmiana, błąd ?

Zmiana czy błąd ?

Mam nadzieję, że błąd... Chciałam pomalować usta błyszczykiem z LUXE i okazało się, że się nie da.
Pokarzę Wam, które to usta.
  - Te które są zaznaczone... Jeżeli macie te usta, a da się pomalowac te usta tym błyszczykiem to dajcie znać w komentarzach : )














EDIT:  Jednak to był BŁĄD .

 Za info dziękujemy Weronika_Kotela

sobota, 22 stycznia 2011

Ferie ! + Metamorfozy...

Od tygodnia woj. śląskie i jeszcze jakieś ( nie wiem jakie ) ... - Jak spędzacie ten czas? Odp. w komen.

Metamorfoza IcyAlqa ^ ^ :

SP:
PRZED : zacznę od minusów : Pierwszy minus : Okulary
Drugi minus : Policzki, Tzn. ten cień

Za reszte masz + ; )

Czyli za to ocena : 3,5/5














PO : Zmieniłąm kolor włosów, fryzurę i zmyłam makijaż : )

Mam nadzieję, że się spodoba = )
















AP :

PRZED : Nawet ładnie, tyle, że nie pasują mi tutaj te buty ... Czyli za to ocena : 4,5/5

PO : Tak troszkę zaszalałam... ubrałam czarny podkoszulek, spudnicę z Hannah Montana i marynarkę, czy jak to mozna nazwać z Sonny : ] Przepraszam za te buty, ale inne mi nie pasowały, chociaż te też nie pasują xd

Łączna ocena : 8/10 = Takie mocne 5

czwartek, 13 stycznia 2011

Metamorfoza MissAsia4 + ocena : )

Dziś ( 13. 01. 2011 r. - przepraszam, że tak długo, ale choroba nie chciałą sobie pójść ) wykonałam metamorfozę ( zaległą - mam ich jeszcze więcej, więc postaram się bardzo szybko je wszystkie wykonać, mam nadzieję, że mnie rozumienie ; ) ) bardzo ładnej MD - MissAsia4. Zobaczmy co napochałam tym razem :
Salon Pięknosci :
PRZED: Wiem, że nie masz kosmetyków, więc nie będę surowo oceniać. Nie podobają mi się te brwi i ten nos. Wydaje mi się, że kokarda tutaj nie pasuje. Ocena: 3/5

PO: Zmieniłam kolor włosów, fryzurę, dodała sztuczne rzęsy ( uwielbiam je ) i dodałam kolczyk, który powinien być w nosie, ale wykorzystałam go jako 2 kolczyki na usta... Wydaje mi się, że się spodoba  ; )
Apartament:

PRZED: Ogólnie nie podobał mi się strój. Nie podobały mi się te rękawiczki i spodnie. Dałabym inny kolor spodni... Ocena: 4,5/5


PO: Ubrałąm MD na czarno, czarną darmówkę i czarne rurki, strasznie chciałam czarne conversy, ale nie miałaś, więc zmieniłam na granatowe... Mam nadzieję, że się spodoba :)

Łączna Ocena : 7,5/10 - Wychodzi Ci -5 : )

piątek, 7 stycznia 2011

Przepraszam !

Witajcie,
Przepraszam, że nic od ostatniego czasu nie piszę, ale jestem chora...
Leżę w łóżku, a nie mam laptopa. :(
Wykorzystałam ten moment, gdy nie było rodziców w domu...
Jak będę zdrowa, to zrobię wszystkie zlecenia na metamorfozy, jakie mam.

                                                                                                 Z poważaniem
                                                                                                                     zu1919

niedziela, 2 stycznia 2011

Lista !!

Oto lista oczekujących na metamorfozę:

( Mam nadzieję, że będzie więcej zgłoszeń ;)) )

1. MissAsia4

2. IcyAlqa

3. zu1991

4. vanisia33

sobota, 1 stycznia 2011

Mini Konkurs !

Mini Konkurs - Zgadnij kto to:
EDIT: IcyAlqa-zgłoś się u mnie w kg po nagrodę do jutra do 19.00.

Nagroda to 5 sd ;)

Losowanie ! #2

Kolejne losowanie !
Tym razem na :
30 sd - 1 os.
15 sd - 2 os.
5 sd - 3 os.

EDIT: Przypominam, że aby wziąść udział w konkursie trzeba byś obserwatorem bloga.

Losowanie !

Na rozpoczęcie bloga przygotowałam losowanie:
100 sd - 1 os. - karolina1997rok
50 sd - 2 os. - weronika_kotela i karolina1997rok
25 sd - 3 os. - IcyAlqa , Olga12371 , Candy.Ada

EDIT: Aby zgłosić się do losowania trzeba być obserwatorem bloga, bo nagroda będzie nie ważna.
EDIT2 : Zgłoście się po nagrody u mnie w KG do 26.01.2011 r. do 15.00 .

Powitanie :D

Witam,
Jestem Zuzia i od dzisiaj będę prowadziła tego bloga :)
Tutaj będą zamieszczane metamorfozy i Mini Konkursy ;)

Mam nadzieję, że będziecie się zgłaszać po metamorfozy i dodawać się do obserwatorów :]